Novica

8 najpogostejših vprašanj o InDoc EDGE

  07. 12. 2018

Če bi morali izpostaviti samo eno rešitev, ki je zaznamovala leto 2018, je v Mikrocopu to zagotovo InDoc EDGE, ki združuje zmogljivosti sistemov za upravljanje dokumentov in poslovnih procesov ter certificirano hrambo elektronskih dokumentov. Digitalizacija poslovanja se bo še hitreje nadaljevala tudi v letu 2019, zato smo pripravili odgovore na nekaj pogostih vprašanj o rešitvah InDoc EDGE.

Kakšna je ključna razlika med Arhiviraj.si in rešitvami InDoc EDGE?

Arhiviraj.si je certificirana storitev elektronske hrambe v oblaku, platforma in rešitve InDoc EDGE pa predstavljajo njeno nadgradnjo in omogočajo celovito digitalizacijo poslovanja. InDoc EDGE združuje zmogljivosti sodobnih sistemov za upravljanje vsebin, dokumentov in poslovnih procesov s certificiranim sistemom elektronske hrambe, ki jih lahko uporabljate v oblaku ali namestite pri sebi.

Je možno rešitve InDoc EDGE uporabljati samo v oblaku ali pa jih je možno namestiti tudi pri sebi?

Rešitve InDoc EDGE lahko uporabljate kot storitev v oblaku Mikrocopa, v lastnem zasebnem oblaku ali pa jih namestite pri sebi (on-premise).

Ali lahko v poslovnem procesu uporabljamo predloge dokumentov, ki jih sproti polnimo s t. i. meta podatki in drugimi podatki, ki jih vnašajo uporabniki?

Seveda, uporaba predlog v HTML5 obliki je privzeto podprta. Predloga dokumenta se med procesom sproti dopolnjuje s podatki, na koncu pa ustvarimo dokument v PDF obliki. Tega lahko nato varno delite z vpletenimi deležniki procesa ali pa ga priložite obstoječim osnovnim dokumentom. Taki primeri so potni nalogi, zavrnitveni dopisi, razna obvestila ali zapisniki sestankov …

Koliko časa v povprečju traja vpeljava informacijske podpore poslovnega procesa na platformi InDoc EDGE?

Po naših izkušnjah od 1 do največ 6 mesecev. Čas vpeljave odvisen predvsem od kompleksnosti rešitve in je lahko krajši, če so poslovne zahteve jasne in ustrezno opredeljene, vmesniki za morebitne integracije pa primerno dokumentirani in razpoložljivi.

Ali lahko zmogljivosti platforme in rešitev InDoc EDGE sami kličemo iz druge informacijske rešitve? Kakšne kompetence IT so za to potrebne?

Vse zmogljivosti InDoc EDGE so dosegljive prek API vmesnika, na voljo pa so tudi SDK knjižnice za nekatere programske jezike. Z ustreznim poznavanjem InDoc EDGE in razumevanjem API protokolov za izmenjavo podatkov lahko povezavo razvijete tudi sami. Ključ za uspešno povezavo je vsekakor v poznavanju InDoc EDGE, zato se naročniki ob inicialni vpeljavi rešitve v njihov informacijski sistem praviloma odločajo, da tudi povezave z drugimi sistemi zaupajo nam.

Ali rešitve InDoc EDGE delujejo na mobilnih napravah?

Da, rešitve InDoc EDGE so zasnovane kot odzivne spletne aplikacije, ki se prilagajajo napravi v uporabi – namiznem računalniku ali mobilni napravi.

Ali platforma InDoc EDGE omogoča večjezično podporo?

Da, InDoc EDGE je že privzeto na voljo v slovenskem, hrvaškem, bošnjaškem in angleškem jeziku. Prevod je preprost in relativno hiter – prevedeno in lokalizirano različico zagotovimo v največ dveh mesecih, odvisno od zahtevnosti lokalizacije.

Katero podjetje že uporablja rešitve InDoc EDGE?

Trenutno rešitve InDoc EDGE uporabljajo v 12 podjetjih v finančni industriji, proizvodnji, zdravstvu, turizmu, logistiki in pravnih dejavnostih.



Naročite demonstracijo zmogljivosti InDoc EDGE v živo.


Nazaj