Novice

Aktualne novice iz sveta brezpapirnega poslovanja, obvestila o novih storitvah, razširjenih zmogljivostih in drugih spremembah v Mikrocopu, najave naših dogodkov in vabila k sodelovanju v raziskavah, anketah in na delavnicah ...

  27. 09. 2018

Rezervirajte si čas 25. oktobra za 15. Mikrocop konferenco

Ali ste že v celoti izkoristili priložnosti, ki jih prinaša digitalizacija, in premagali vse ovire na poti do brezpapirnega poslovanja? Na letošnji Mikrocop konferenci vam bodo uspešna slovenska podjetja predstavila svoj odgovor na to vprašanje in z vami delila praktične primere, priporočila in nasvete, kako učinkovito uresničiti cilje digitalizacije poslovanja.

Več

  24. 09. 2018

Kje smo bolj varni - v oblaku ali lastni pisarni?

Odgovor na to vprašanje bosta razkrila Klemen Novak, vodja razvoja prodajnih programov, in Jan Pagon, vodja informacijske varnosti v Mikrocopu. Predavanju bo potekalo na sejmu INFOSEK EXPO 2018 v četrtek, 4. 10. 2018, ob 13.45 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Več

  18. 09. 2018

Nastopili smo na poslovni konferenci podjetja GOinfo

S podjetjem GOinfo smo že pred časom združili moči in uporabnikom njihovega ERP sistema GoSoft omogočili samodejno arhiviranje dokumentov v InDoc EDGE. Da je integracija popolnoma preprosta, je med predavanjem praktično pokazal Klemen Novak, vodja razvoja prodajnih programov v Mikrocopu.

Več

  13. 08. 2018

Lažje skeniranje in arhiviranje dokumentov s Canonovimi večopravilnimi napravami

Ali pri svojem delu pogosto uporabljate elektronske kopije različnih dokumentov, ki jih skenirate na skupni večopravilni napravi in jih po elektronski pošti pošiljate sebi ali sodelavcem? Za uporabnike Canonove večopravilne naprave bo delo z dokumenti sedaj še lažje, saj lahko dokumente po skeniranju posredujete kar v dokumentni sistem InDoc EDGE.

Več

  07. 08. 2018

Spodbuda za dodatno izobraževanje zaposlenih nad 45. letom starosti

V Mikrocopu posebno pozornost namenjamo razvoju in stalnemu izobraževanju zaposlenih. Zato smo pristopili k javnemu razpisu »Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile«, ki ga je objavil Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije. Uspešno smo pridobili sredstva za izobraževanje zaposlenih nad 45. letom starosti.

Več

  26. 07. 2018

Na Hrvaškem je sprejet nov arhivski zakon, skeniran dokument je sedaj priznan za enakovrednega izvirniku!

Prizadevanja hrvaške strokovne javnosti, v katera smo bili zelo intenzivno vključeni tudi v Mikrocopu, so prinesla rezultat: sprejet je novi Zakon o arhivskem gradivu in arhivih. Uresničilo se je to, kar smo najavili na naši konferenci v Zagrebu maja letos.

Več

  20. 07. 2018

Uspešna redna presoja sistema vodenja kakovosti in prehod na ISO 9001:2015

V Mikrocopu smo z uspešno redno presojo ponovno potrdili, da imamo za zajem dokumentov in podatkov, upravljanje dokumentov in poslovnih procesov, hrambo in arhiviranje, razvoj informacijskih rešitev in infrastrukturne storitve vzpostavljen in ustrezno vzdrževan sistem vodenja, ki izpolnjuje zahteve standarda ISO 9001:2015.

Več

  10. 07. 2018

Podpiramo Poletno šolo FRI

V Mikrocopu cenimo strast in zavzetost. Radi imamo radovedne in pozitivne sodelavce, s katerimi skupaj ustvarjamo okolje, v katerem ideje spreminjamo v inovativne rešitve. Naš navdih je neizmerno zadovoljstvo ob doseganju skupnih zmag, zato z veseljem podpiramo Poletno šolo FRI, namenjeno osnovnošolcem, srednješolcem in študentom, ki želijo izpopolniti in nadgraditi svoje znanje s področja računalništva, informatike in razvoja aplikacij.

Več

  15. 06. 2018

Mikrocop na sejmu CEBIT 2018

Mikrocop se je letos prvič predstavil na sejmu CEBIT v Hannovru v Nemčiji. Namen našega nastopa je bila predstavitev digitalnih rešitev InDoc EDGE, pridobivanje povratnih informacij obiskovalcev in iskanje poslovnih partnerjev za skupni nastop na trgih EU. Pri tem smo bili precej uspešni, saj so interes za sodelovanje in skupni nastop izkazali morebitni partnerji iz 25 držav, največ iz Nemčije, povratne informacije po demonstraciji zmogljivosti rešitev InDoc EDGE pa so bile izrazito pozitivne.

Več

  04. 06. 2018

Nova podoba in novo spletno mesto Mikrocopa

V Mikrocopu smo osvežili našo celostno grafično podobo in prenovili spletno mesto. Namen prenove je, da se vam približamo ter vam – tudi s študijami primerov, dobrimi praksami in opisi celovitih rešitev za digitalizacijo poslovanja – pomagamo, da postanete brezpapirno podjetje.

Več

  02. 06. 2018

Uspešen 1. gorsko kolesarski maraton v okviru Športnih iger bančnikov Slovenije

Letos je bilo v okviru Športnih iger bančnikov Slovenije prvič organizirano tudi tekmovanje v gorskem kolesarjenju. Tekmovanja po Porečanki se je udeležilo 45 udeleženk in udeležencev iz devetih bank, DUTB, Bankarta, Gore in Mikrocopa.

Več

  18. 05. 2018

V Mikrocopu smo digitalizirali stare razglednice s Kamniškega in Komendskega

V Mikrocopu smo digitalizirali serijo razglednic s Kamniškega in Komendskega, ki jo hranijo v Knjižnici Franceta Balantiča v Kamniku. Stare razglednice v knjižnici načrtno zbirajo od leta 2005 in predstavljajo del obsežne domoznanske zbirke. V zbirki je trenutno skoraj 700 razglednic in sorodnega slikovnega gradiva s konca 19. stoletja pa vse do danes, digitalizirali pa smo jih nekaj manj kot 600.

Več

  15. 05. 2018

Rekorden obisk 13. Mikrocop konference o brezpapirnem poslovanju v Zagrebu

Na 13. Mikrocop konferenci »Ali bo nova zakonodaja končno omogočila brezpapirno poslovanje?« dne 15. maja 2018 v Zagrebu smo zabeležili rekorden obisk – konference se je udeležilo več kot 130 udeležencev. Odziv potrjuje velik interes gospodarstva za brezpapirno poslovanje in zakonsko ureditev, ki bo omogočila fizično uničenje izvirnega dokumenta po njegovem zajemu.

Več

  10. 05. 2018

Mikrocop na sejmu ZAUH 2018

Na 10. sejmu ZAUH sta Alenka Fic Mikolič, direktorica splošnih zadev, in Klemen Novak, vodja razvoja prodajnih programov, s konkretnimi primeri prikazala, kako smo v Mikrocopu preizkušene metodologije, dobre prakse, strokovno znanje in bogate izkušnje vgradili v svoje rešitve, s katerimi uporabnikom zagotavljamo varno in zakonsko skladno poslovanje. V zaključnem delu dogodka pa se je direktorica Mikrocopa, Simona Kogovšek, udeležila okrogle mize. Sogovorniki so poskušali priti do odgovora, kako naj se slovenska podjetja prilagodijo številnim uredbam, ki povečujejo zahtevnost vsakdanjega poslovanja.

Več

  23. 03. 2018

Mikrocop je eno prvih podjetij v Sloveniji s certificiranim DPO

Sanja Žaubi, pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov (DPO) v podjetju Mikrocop, je kot ena prvih v Sloveniji pridobila dodatno kvalifikacijo strokovnjakinje za varstvo osebnih podatkov. Gre za pomemben izkaz strokovnega znanja o zakonodaji in praksi na področju varstva osebnih podatkov.

Več