Spoznajte dobre prakse naših strank

Z digitalizacijo poslovanja ustvarjamo pogoje za digitalno preobrazbo vašega poslovanja.

USPEŠNE ZGODBE ZA DIGITALNO PRIHODNOST

500 STRANK +


Že več kot 44 let uspešno izpolnjujemo zahteve in pričakovanja naših strank na področjih zajema, upravljanja in hrambe poslovnih dokumentov.

30 DEJAVNOSTI +


Povečujemo učinkovitost in omogočamo skladnost poslovanja v bančništvu, financah, zavarovalništvu, zdravstvu, farmaciji in drugje.

10 DRŽAV +


Uspešne zgodbe za digitalno prihodnost ustvarjamo s strankami in partnerji iz različnih gospodarskih in kulturnih okolij.

Telekomunikacije
A1 Slovenija, d.d.

Zagotovljena visoka stopnja razpoložljivosti in varnosti podatkovnega centra

Podatkovni center smo postavili v poslovnem objektu Mikrocopa, ki v celoti ustreza varnostnim standardom in pričakovanjem ponudnika sodobnih digitalnih storitev in komunikacije.

Bančništvo
Addiko Bank d.d.

Povezava poslovnih aplikacij z elektronskim arhivom omogoča hiter dostop do informacij

Hiter in preprost dostop do potrebnih informacij, ko jih potrebujemo, nam omogoča, da se lažje osredotočimo na tisto, ker je strankam pomembno in jim prinaša dodano vrednost.

Živilska industrija
Atlantic Grupa d.d.

Varna in skladna e-hramba je pomemben gradnik učinkovitega poslovanja

Varna dolgoročna hramba elektronskih dokumentov, ki ostajajo dostopni na klik, kadarkoli in kjerkoli, je pomembna za poenostavitev poslovanja in povečanje naše učinkovitosti.  

Bančništvo
Banka Sparkasse d.d.

Koristi digitalizacije dokumentacije večkratno presegajo stroške izvedbe

V Sparkasse smo uspešno digitalizirali in elektronsko arhivirali več kot milijon strani kreditne dokumentacije, tako smo sprostili tudi prostor v našem fizičnem arhivu. Najpomembneje pa je, da novo kreditno dokumentacijo zdaj sproti digitaliziramo.

Finance
Generali Investments d.o.o.

Hkrati do bolj učinkovitega poslovanja in večjega zadovoljstva strank

Kako skrajšati izvajanje ključnega poslovnega procesa in obenem svetovalcem sprostiti dodaten čas, da se posvetijo stranki? Optimizacijo procesa in tehnološko rešitev, ki zdaj omogoča tudi poslovanje na daljavo, so vlagatelji z navdušenjem sprejeli.

Študija primera

Logistika
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o.

Učinkovito obvladovanje celotne življenjske poti digitaliziranih dokumentov

Z Mikrocopovo pomočjo ključne poslovne dokumente učinkovito digitaliziramo in z njimi upravljamo skozi vse faze njihove življenjske poti. Do informacij dostopamo hitreje in lažje kot prej, ko smo poslovali s papirnimi dokumenti.

Proizvodnja
GOSTOL-GOPAN d.o.o. Nova Gorica

Preprosta integracija ERP sistema in platforme za upravljanje informacij

Sinergija ERP sistema GoSoft in platforme InDoc EDGE za upravljanje informacij nam omogoča, da se lažje osredotočamo na svojo osnovno dejavnost. Zdaj nam ni treba več skrbeti glede ustrezne varnosti in skladnosti dolgoročne e-hrambe.

Kmetijstvo, Trgovina
KZ AGRARIA KOPER, z.o.o.

Ureditev hrambe dokumentov kot ukrep obvladovanja poslovnih tveganj

Ko neurejenost hrambe oteži dostopnost in podaljša iskanje dokumentov brez zagotovil, da jih bomo tudi našli, ko ne vemo, kdo dostopa do zaupne dokumentacije, arhiv pa zaseda vedno več prostora, je čas za sistemsko ureditev fizične hrambe.

Študija primera

Logistika
Luka Koper, d.d.

Uskladitev varstva osebnih podatkov je spodbudila tudi digitalizacijo poslovanja

Usklajevanja varstva osebnih podatkov smo se lotili z analizo razkoraka. Ugotovljene odmike smo učinkovito odpravili in se pravočasno prilagodili zahtevam uredbe GDPR, proces usklajevanja pa smo izkoristili tudi za podajanje izhodišč za digitalizacijo.

Trgovina
MERKUR trgovina, d.o.o.

Računovodska dokumentacija, dostopna na klik v certificirani elektronski hrambi

Mikrocopovo storitev e-hrambe smo povezali z zalednim sistemom za prikaz računovodske dokumentacije ter prenos podatkov, ključnih za kasnejše iskanje in uporabo. Zdaj imamo informacije in dokumente dostopne na klik, ko jih potrebujemo.

Bančništvo
Nova KBM d.d.

Uvedba dokumentnega sistema in namenskih poslovnih rešitev po meri banke

Za uvedbo poslovnih rešitev in centralnega dokumentnega sistema v banki smo izbrali Mikrocop. Zgradili smo partnerstvo, ki nam omogoča dosego zastavljenih ciljev digitalizacije, povečanje učinkovitosti in zmanjšanje operativnih tveganj.

Trgovina
OMV Slovenija, d.o.o.

Zagotavljanje skladnosti varstva osebnih podatkov je zahtevno, a izvedljivo

Za zagotavljanje skladnosti varstva osebnih podatkov z GDPR je ključnega pomena pregled nad osebnimi podatki, ki jih obdelujemo. Sistematični pristop k zagotavljanju varstva teh podatkov nam omogoča, da zahtevne izzive skladnosti tudi uspešno rešujemo.

Pravne storitve
Pirc Musar & Lemut Strle, o.p., d.o.o.

Učinkovita in varna raba informacij in osebnih podatkov

Pogosto potrebujemo dostop do spisov na daljavo, obenem pa se dobro zavedamo pomena varovanja informacij in osebnih podatkov naših strank. Zato smo uvedli platformo InDoc EDGE za upravljanje informacij, ki zagotavlja tudi varno in skladno e-hrambo. Prenašanje obsežnih spisov je postalo preteklost.

Bančništvo
UniCredit Banka Slovenija d.d.

Boljše upravljanje dokumentov kot primerjalna prednost

S funkcionalno nadgradnjo sistema za upravljanje dokumentov smo izboljšali obvladovanje pogodb in uspešno povečali učinkovitost upravljanja ključnih dokumentov. Boljše upravljanje nam omogoča hitrejši odziv, ta pa danes predstavlja primerjalno prednost na zasičenem bančnem trgu.

Zdravstvo
Slovenija-transplant

Z enim klikom danes lahko nekoč rešimo življenje

Zakaj ne bi poenostavili postopka za oddajo soglasja za darovanje organov, če nam tehnologija to omogoča, darovalci pa ravno neprijazen postopek označujejo kot največjo oviro za oddajo privolitve? Število darovalcev se je takoj povečalo za četrtino, postopek privolitve pa ostaja varen in skladen.

Študija primera