Procesni arhitekt

V mlado in dinamično ekipo vabimo zanesljivega in proaktivnega sodelavca, ki bi se nam pridružil pri izvedbi projektov digitalizacije poslovanja.

Kot procesni arhitekt boste odgovorni za ...

  • sodelovanje pri zajemu in usklajevanju naročnikovih zahtev za rešitve s področja digitalnega poslovanja in podpore poslovnim procesom,
  • načrtovanje rešitev za digitalizacijo poslovanja in integracij z informacijskimi sistemi naročnika,
  • konfiguracijo elektronske hrambe dokumentov in implementacijo poslovnih procesov na naši platformi za stranke,
  • spremljanje poslovnih in tehnoloških trendov in zahtev trga na področju digitalizacije,
  • sodelovanje pri ustvarjanju dobrih praks in standardizaciji rešitev ter snovanju novih funkcionalnosti naše platforme,
  • sodelovanje v predprodajnem in prodajnem procesu,
  • predstavljanje rešitev in storitev na dogodkih, konferencah, seminarjih.

Vabimo vas, če ...

  • imate VI/1., VI/2., VII. stopnjo izobrazbe tehnične smeri, organizacijskih ved, ekonomske smeri ali večletne delovne izkušnje z razpisanega področja,
  • imate tehnično predznanje, izkušnje z Windows server sistemi in poznavanje programskih jezikov, predvsem JavaScript in C# programiranje ter poznavanje MS SQL,
  • razumete osnovno poslovanje podjetij in imate izkušnje s sistemi za upravljanje dokumentov in poslovnih procesov,
  • poznate BPMN 2.0 notacije in upravljanje poslovnih pravil,
  • imate izkušnje s povezovanjem poslovno-informacijskih sistemov,
  • imate analitične sposobnosti, ste organizirani in usmerjeni v reševanje izzivov,
  • ste učinkovito ustno in pisno sporazumevate v slovenskem in angleškem jeziku.

Dodatno ste zanimivi za nas, če ...

  • razmišljate izven okvirjev,
  • ste vajeni timskega dela in sodelovanja v ekipi različnih strokovnjakov,
  • ste natančni, opazite podrobnosti, ste inovativni in odgovorni,
  • vas zanima razvoj in uporabniška izkušnja naročnikov.

Ponujamo vam ...

  • sodelovanje pri implementaciji naprednih in inovativnih informacijskih rešitev v mladem in dinamičnem razvojnem timu,
  • mentorja pri uvajanju v delo,
  • prenos znanj z drugih povezanih področij in možnost strokovnega usposabljanja,
  • delo v ekipi, ki je zasnovala prvi sistem za elektronsko hrambo dokumentov v oblaku v Sloveniji in Adriatic regiji, certificiran pri Arhivu RS, ki ga uporablja večina slovenskih bank, danes pa razvija platformo InDoc EDGE, ki združuje zmogljivosti sistemov upravljanja dokumentov (DMS), poslovnih procesov (BPM) in elektronske hrambe (RMS),
  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev.


Vašo prijavo z življenjepisom pričakujemo na naslovu zaposlitev@mikrocop.com.

 

Prijavite se

Ponujamo vam ...

  1.  Osebni in strokovni razvoj
  2.  Mentorstvo in deljenje znanja
  3.  Možnosti dodatnega izobraževanja
  4.  Fleksibilen delovni čas
  5.  Agilno delo (Scrum)
  6.  Omejevanje nadurnega dela
  7.  Konkurenčno in redno plačilo
  8.  Formalna in neformalna druženja
  9.  Športno kulturno društvo
  10.  Sveže sadje v pisarnah