Procesni arhitekt

Platforma InDoc EDGE s svojo celovitostjo omogoča implementacijski ekipi pripraviti učinkovite rešitve za digitalno poslovanje in jih na zahtevo prilagoditi strankam. Iščemo zavzeto osebo, ki bo soustvarjala uspešne digitalne zgodbe za naše stranke.

Zakaj smo prava izbira...

  • Priključil se boš mlademu in dinamičnemu razvojnem timu, kjer boš s svojo kreativnostjo, sposobnostjo reševanja izzivov in razmišljanjem izven okvirjev pripomogel k soustvarjanju digitalne zgodbe pri strankah.
  • Spodbujamo razvoj zaposlenih in deljenje znanja tako znotraj posameznih področij kot tudi med različnimi oddelki. K temu pripomorejo interne delavnice in brainstormingi, sredstva za različna izobraževanja oz. konference in dostop do spletnih izobraževanj.
  • Prehod v novo delovno okolje ti olajša mentor s tvojega delovnega področja, ki ti predstavi kulturo podjetja in te s pomočjo lažjih nalog postopoma vpelje v tvoje nove zadolžitve.
  • Kot pravi grški rek »zdrav duh v zdravem telesu« tudi mi vsakodnevno ustvarjamo sproščeno delovno okolje, kjer je zaposlenim omogočeno delo v pisarni in od doma. S fleksibilnim delovnim časom pa sodelavce spodbujamo k ohranjanju ravnovesja med delovnim in prostim časom.
  • Seveda ne manjka tudi različnih formalnih in neformalnih druženj - pikniki in novoletne zabave, športne in kulturne dejavnosti ter skupna kosila znotraj posameznega področja.

Kot procesni arhitekt boš...

  • sodeloval pri zajemu in usklajevanju naročnikovih zahtev za rešitve s področja brezpapirnega poslovanja in podpore poslovnim procesom,
  • načrtoval rešitev za digitalizacijo poslovanja in integracij z informacijskimi sistemi naročnika,
  • konfiguriral elektronsko hrambo dokumentov in implementiral poslovne procese na naši platformi InDoc EDGE,
  • spremljal poslovne in tehnološke trendov ter zahteve trga na področju digitalizacije,
  • sodeloval pri ustvarjanju dobrih praks in standardizaciji rešitev ter snovanju novih funkcionalnosti,
  • sodeloval v predprodajnem procesu za rešitve s področja digitalizacije poslovanja,
  • predstavljal rešitev na dogodkih, konferencah in seminarjih.

Iščemo...

  • 3+ let izkušenj iz razpisanega področja,
  • tehnično predznanje, izkušnje z Windows server sistemi, relacijskimi bazami in poznavanje programskih jezikov, predvsem JavaScript in C#,
  • poznavanje BPMN 2.0 notacije in upravljanje poslovnih pravil,
  • izkušnje s povezovanjem različnih poslovno-informacijskih sistemov,
  • analitične sposobnosti, organiziranost in usmerjenost v reševanje izzivov,
  • učinkovito ustno in pisno sporazumevanje v slovenskem in angleškem jeziku,
  • zanimanje za razvoj in uporabo rešitev pri naročnikih ter storitev v oblaku,
  • če poznaš osnovno poslovanje podjetij in imaš izkušnje s sistemi za upravljanje dokumentov in poslovnih procesov je to tvoja prednost.


Če iščeš nove karierne izzive in si motiviran ter pripravljen na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam pošlji svojo vlogo z življenjepisom na naslov zaposlitev@mikrocop.com. Nudimo delo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem.

 

Prijavi se