Vodja projektov / Poslovni analitik

K sodelovanju vabimo zavzeto, samoiniciativno in proaktivno osebo, ki bo znala poslušati in razumeti naše naročnike in partnerje ter tudi z razmišljanjem izven okvirja implementirati rešitve na naši platformi.

Kot vodja projektov / poslovni analitik boste odgovorni za ...

  • vodenje projektov digitalizacije poslovanja, poročanje o izvajanju projektov,
  • zajem in usklajevanje naročnikovih zahtev za rešitve s področja digitalnega poslovanja in podpore poslovnim procesom,
  • sodelovanje pri načrtovanju in verifikaciji rešitve, pripravo dokumentacije rešitve,
  • spremljanje poslovnih in tehnoloških trendov in zahtev trga na področju digitalizacije,
  • sodelovanje pri ustvarjanju dobrih praks in standardizaciji rešitev,
  • sodelovanje v predprodajnem in prodajnem procesu,
  • predstavljanje izdelkov na dogodkih, konferencah, seminarjih.

Vabimo vas, če ...

  • imate VI/1., VI/2., VII. stopnjo izobrazbe tehnične smeri, organizacijskih ved, ekonomske smeri ali večletne delovne izkušnje z razpisanega področja,
  • imate izjemne komunikacijske, organizacijske in vodstvene sposobnosti,
  • imate ostre analitične sposobnosti in usmerjenost v reševanje izzivov,
  • imate izkušnje s sistemi za upravljanje dokumentov in poslovnih procesov,
  • poznate BPMN 2.0 notacijo in upravljanje poslovnih pravil,
  • imate izkušnje s povezovanjem poslovno-informacijskih sistemov,
  • napredno uporabljate Microsoft Word, Excel in Powerpoint,
  • se učinkovito ustno in pisno sporazumevate v slovenskem in angleškem jeziku.

Dodatno ste zanimivi za nas, če ...

  • razmišljate izven okvirjev,
  • ste vajeni timskega dela in sodelovanja v ekipi različnih strokovnjakov,
  • ste natančni, opazite podrobnosti, ste inovativni in odgovorni,
  • vas zanima razvoj in uporabniška izkušnja naročnikov.

Ponujamo vam ...

  • sodelovanje pri implementaciji naprednih in inovativnih informacijskih rešitev v mladem in dinamičnem razvojnem timu,
  • mentorja pri uvajanju v delo,
  • prenos znanj z drugih povezanih področij in možnost strokovnega usposabljanja,
  • delo v ekipi, ki je zasnovala prvi sistem za elektronsko hrambo dokumentov v oblaku v Sloveniji in Adriatic regiji, certificiran pri Arhivu RS, ki ga uporablja večina slovenskih bank, danes pa razvija platformo InDoc EDGE, ki združuje zmogljivosti sistemov upravljanja dokumentov (DMS), poslovnih procesov (BPM) in elektronske hrambe (RMS),
  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev.


Vašo prijavo z življenjepisom pričakujemo na naslovu zaposlitev@mikrocop.com.

 

Prijavite se

Ponujamo vam ...

  1.  Osebni in strokovni razvoj
  2.  Mentorstvo in deljenje znanja
  3.  Možnosti dodatnega izobraževanja
  4.  Fleksibilen delovni čas
  5.  Agilno delo (Scrum)
  6.  Omejevanje nadurnega dela
  7.  Konkurenčno in redno plačilo
  8.  Formalna in neformalna druženja
  9.  Športno kulturno društvo
  10.  Sveže sadje v pisarnah