Vodja projektov / Poslovni analitik

K sodelovanju vabimo zavzeto, samoiniciativno in proaktivno osebo, ki bo znala poslušati in razumeti naše naročnike in partnerje ter tudi z razmišljanjem izven okvirja implementirati rešitve na naši platformi.

Zakaj smo prava izbira ...

  • Priključil se boš mlademu in dinamičnemu razvojnem timu, kjer boš s svojo kreativnostjo, sposobnostjo reševanja izzivov in razmišljanjem izven okvirjev pripomogel k soustvarjanju digitalne zgodbe pri strankah.
  • Spodbujamo razvoj zaposlenih in deljenje znanja tako znotraj posameznih področij kot tudi med različnimi oddelki. K temu pripomorejo interne delavnice in brainstormingi, sredstva za različna izobraževanja oz. konference in dostop do spletnih izobraževanj.
  • Prehod v novo delovno okolje ti olajša mentor s tvojega delovnega področja, ki ti predstavi kulturo podjetja in te s pomočjo lažjih nalog postopoma vpelje v tvoje nove zadolžitve.
  • Kot pravi grški rek »zdrav duh v zdravem telesu« tudi mi vsakodnevno ustvarjamo sproščeno delovno okolje, kjer je zaposlenim omogočeno delo v pisarni in od doma. S fleksibilnim delovnim časom pa sodelavce spodbujamo k ohranjanju ravnovesja med delovnim in prostim časom.
  • Seveda ne manjka tudi različnih formalnih in neformalnih druženj - pikniki in novoletne zabave, športne in kulturne dejavnosti ter skupna kosila znotraj posameznega področja.

Kot vodja projekta boš ...

  • vodil in poročal o poteku projekta za digitalizacijo poslovanja,
  • sprejemal in usklajeval naročnikove zahteve za rešitve s področja brezpapirnega poslovanja in nudil podporo poslovnim procesom,
  • sodeloval pri načrtovanju, pripravljal dokumentacijo in potrjeval poslovne rešitve,
  • spremljal poslovne in tehnološke trende in zahteve s trga na področju digitalizacije,
  • sodeloval pri ustvarjanju dobrih poslovnih praks in standardizaciji rešitev,
  • sodeloval v predprodajnem procesu za rešitve s področja digitalizacije poslovanja,
  • predstavljal rešitev na dogodkih, konferencah in seminarjih.

Iščemo ...

  • 5+ let izkušenj iz razpisanega področja,
  • poznavanje sistemov za upravljanje dokumentov in poslovnih procesov,
  • izkušnje pri povezovanju različnih poslovno-informacijske sistemov,
  • poznavanje BPMN 2.0 notacije in upravljanja poslovnih pravil,
  • napredno znanje uporabe Microsoft Word, Excel in Powerpoint,
  • učinkovito ustno in pisno sporazumevanje v slovenskem in angleškem jeziku,
  • razmišljanje izven okvirjev,
  • ti delo v ekipi ustreza in si natančen, odgovoren ter inovativen,
  • te zanima razvoj in uporaba rešitev pri naročnikih ter storitev v oblaku.


Nudimo delo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem. Tvojo prijavo z življenjepisom pričakujemo na naslovu zaposlitev@mikrocop.com.

 

Prijavi se