Mikrocop je vodilni ponudnik celovitih rešitev za digitalizacijo poslovanja, v ta namen smo razvili lastno platformo InDoc EDGE, ki združuje dokumentni sistem, sistem za upravljanje procesov in sistem elektronske hrambe. Platforma InDoc EDGE s svojo celovitostjo omogoča vodjem projektov izpeljati različno velike projekte za digitalizacijo poslovanja pri strankah.
Zakaj smo prava izbira ...
- Priključil se boš mlademu in dinamičnemu razvojnem timu, kjer boš s svojo kreativnostjo, sposobnostjo reševanja izzivov in razmišljanjem izven okvirjev pripomogel k soustvarjanju digitalne zgodbe pri strankah.
- Spodbujamo razvoj zaposlenih in deljenje znanja. K temu pripomorejo interne delavnice in brainstormingi, sredstva za različna izobraževanja oz. konference in dostop do spletnih izobraževan.
- Prehod v novo delovno okolje ti olajša mentor s tvojega delovnega področja, ki ti predstavi kulturo podjetja in te s pomočjo lažjih nalog postopoma vpelje v tvoje nove zadolžitve.
- Kot pravi grški rek »zdrav duh v zdravem telesu« tudi mi vsakodnevno ustvarjamo sproščeno delovno okolje, kjer je zaposlenim omogočeno delo v pisarni in od doma. S fleksibilnim delovnim časom pa sodelavce spodbujamo k ohranjanju ravnovesja med delovnim in prostim časom.
- Seveda ne manjka tudi različnih formalnih in neformalnih druženj - pikniki in novoletne zabave, športne in kulturne dejavnosti ter skupna kosila znotraj posameznega področja.
Kot vodja projekta boš ...
- vodil in poročal o poteku projektov za digitalizacijo poslovanja,
- sprejemal in usklajeval naročnikove zahteve ter predstavljal strankam rešitve s področja brezpapirnega poslovanja in podporo poslovnim procesom,
- skupaj z ekipo procesnih arhitektov dokumentiral razvite poslovne rešitve,,
- spremljal poslovne in tehnološke trende in zahteve s trga na področju digitalizacije,
- sodeloval pri ustvarjanju dobrih poslovnih praks in standardizaciji rešitev,
- sodeloval v predprodajnem procesu za rešitve s področja digitalizacije poslovanja,
- predstavljal rešitve na dogodkih, konferencah in seminarjih.
Iščemo ...
- 3+ let izkušenj na področju digitalizacije poslovnih procesov in upravljanja dokumentov,
- poznavanje metodologij in izkušnje iz vodenja projektov, poslovne analize in načrtovanja rešitev,
- izkušnje iz oblikovanja procesov v BPMN notaciji,
- obvladovanje MS Office produktov in sposobnosti prezentacije rešitev,
- osnovno poznavanje tehnologij in informacijskih sistemov in povezovanja različnih informacijskih sistemov,
- učinkovito ustno in pisno sporazumevanje v slovenskem in angleškem jeziku,
Vabimo te, da se na prosto delovno mesto prijaviš najkasneje do 30.6.2025 preko spletnega obrazca. Sledi povabilo na kratek pogovor. Po uspešnem pogovoru se dogovorimo, da se nam pridružiš na našem dnevnem sestanku, kjer spoznaš ekipo in pridobiš dodatne informacije s strani bodočih sodelavcev