O Mikrocopu

Smo partner vodilnih podjetij iz finančnega, zavarovalniškega, gospodarskega in zdravstvenega sektorja. Z vpeljavo rešitev za brezpapirno poslovanje vam zmanjšujemo stroške, povečujemo učinkovitost in zagotavljamo skladnost.

V Mikrocopu vam pomagamo urediti in digitalizirati procese zajema dokumentov in podatkov, upravljanja dokumentov in poslovnih procesov ter arhiviranja dokumentov v elektronski in papirni obliki – pomagamo vam poslovati brezpapirno. Razvijamo kakovostne in zanesljive rešitve, ki zagotavljajo večjo varnost in zakonsko skladnost vašega poslovanja. Vanje je vtkano znanje vrhunskih strokovnjakov, najboljše prakse na področju zajema, upravljanja in hrambe dokumentov, več kot 40 let izkušenj in pogum, da ves čas gledamo naprej.

Družba Mikrocop d.o.o. Ljubljana je krovna družba skupine podjetij, ki sestavljajo Skupino Mikrocop. Vse družbe v Skupini delujejo na področju podpore brezpapirnemu poslovanju poslovnih uporabnikov. Danes je Mikrocop priznan ponudnik rešitev za brezpapirno poslovanje na širšem trgu Adriatic regije z več kot 300 zadovoljnimi strankami in več kot milijardo obdelanih dokumentov, Skupina Mikrocop pa zaposluje že skoraj 200 sodelavcev.

Poslovni model uporabe rešitev lahko poljubno prilagodimo vašim potrebam – omogočamo uporabo informacijskih rešitev v obliki storitev v zunanjem izvajanju, tj. v oblaku, ali kot rešitev po meri, nameščeno pri vas. Tako zagotavljamo dostopnost rešitev za brezpapirno poslovanje različnim organizacijam, bodisi manjšim in srednje velikim podjetjem bodisi večjim poslovnim sistemom, prav tako pa tudi številnim organizacijam s področja javne uprave ter državnim institucijam.

Že več kot 40 let uspešno izpolnjujemo zahteve in pričakovanja strank iz različnih dejavnosti

Naše poslanstvo

Naše vrednote

Pomagamo vam izkoristiti priložnosti, ki jih prinaša digitalizacija: V Mikrocopu uspešno rešujemo vaše aktualne izzive, povezane z zajemom, upravljanjem in dolgoročno hrambo dokumentov in podatkov, tako da izboljšujemo poslovne procese in vam omogočamo prehod v brezpapirno poslovanje. Zajem, upravljanje in hrambo izjemno velikih količin dokumentov vam za dostopno ceno ponujamo pri vas ali kot storitev v našem oblaku.

Varnost: Zavedamo se odgovornosti do vas, zato vzdržujemo visoko raven informacijske in fizične varnosti ter ravnamo skladno s sistemom vodenja varovanja informacij ISO/IEC 27001.

Kakovost: Potrjene metodologije, dobre prakse, strokovno znanje in bogate izkušnje vgrajujemo v vse svoje rešitve. Zavezanost kakovosti potrjujemo s standardom vodenja kakovosti ISO 9001.

Skladnost: Ponujamo certificirane rešitve, zagotavljamo pravno veljavnost vašega elektronsko hranjenega gradiva in redno skrbimo za zakonsko skladnost poslovanja, svojih rešitev in vaših procesov.

Zanesljivost: V Mikrocopu že več kot 40 let uspešno izpolnjujemo zahteve in pričakovanja naročnikov iz najrazličnejših dejavnosti na področjih zajema, upravljanja in hrambe dokumentov.

 

Zgodovina družbe

Naši začetki segajo v leto 1976, ko je g. Koritnik, sedaj predsednik nadzornega sveta Mikrocopa, ustanovil Biroservis. Ta se je leta 1990 preoblikoval v Mikrocop, družbo z omejeno odgovornostjo. Dve leti kasneje je bil ustanovljen Mikrocop Hrvaška, leta 2007 pa se je Skupini Mikrocop pridružil še Mikrocop BH s sedežem v Sarajevu. Vse družbe v Skupini Mikrocop zavzeto nadaljujejo tradicijo in poslanstvo Biroservisa – osredotočenost na zajem, upravljanje in hrambo dokumentov v vseh pojavnih oblikah.

 

Vizitka družbe

MIKROCOP informacijski inženiring in storitve d.o.o.
Industrijska cesta 1, 1000 Ljubljana

Matična številka: 5346410
ID za DDV: SI96627751

Direktorica družbe: Simona Kogovšek

T: +386 (0)1 587 42 80
F: +386 (0)1 587 42 99
E: info-si@mikrocop.com

2018

Prvi nastop Mikrocopa na sejmu CeBIT 2018 v Hannovru v Nemčiji

2016

InDoc EDGE, nova generacija digitalnih rešitev za brezpapirno poslovanje

2009

Izgradnja sodobnega namenskega poslovnega objekta z lastnim podatkovnim centrom

2008

Oblačna storitev za upravljanje dokumentov in procesov Brezpapirja.si

2007

Ustanovitev družbe Mikrocop BH d.o.o. s sedežem v Sarajevu

2005

Prvi sistem elektronske hrambe v oblaku v širši regiji Arhiviraj.si

2003

Prva različica programske platforme za elektronsko arhiviranje InDoc Archive

1995

Začetek izvajanja storitev skeniranja dokumentov

1993

Začetek zunanjega izvajanja storitev (outsourcing) na področju mikrofilmskih obdelav dokumentov

1992

Ustanovitev družbe na Hrvaškem, Mikrocop d.o.o. s sedežem v Umagu

1990

Preoblikovanje Biroservisa v Mikrocop d.o.o.

1990

Pridobitev uradnega zastopstva za mikrofilmsko opremo Kodak

1976

Ustanovitev Biroservisa pod vodstvom g. Ljuba Koritnika

Želite poslovati brezpapirno?

Z veseljem bomo prisluhnili
vašim izzivom in vam
predlagali ustrezne rešitve.

Stopite v stik z nami