Digitalne rešitve InDoc EDGE

Preidite v brezpapirno poslovanje z digitalnimi rešitvami InDoc EDGE

Platforma InDoc EDGE združuje zmogljivosti sistemov upravljanja dokumentov (DMS), poslovnih procesov (BPM) in elektronske hrambe (RMS). S procesnimi rešitvami na tej platformi lahko odgovorite na ključne izzive poslovanja – od vsakodnevnih preprostih opravil, kot sta distribucija prejete pošte ali likvidacija vhodnih računov, do bolj zahtevnih, v katerih sodelujejo različni nosilci in praviloma vključujejo samodejno odločanje na podlagi poslovnih pravil.

Uporaba procesnih rešitev InDoc EDGE zmanjšuje operativna tveganja, ki ste jim dnevno izpostavljeni, platforma pa je certificirana pri Arhivu Republike Slovenije in skladna z GDPR. Rešitve InDoc EDGE so zakonsko skladne, varne, zanesljive in lahko pomembno prispevajo k večji preglednosti in učinkovitosti vašega poslovanja.

Eden od načinov povečanja števila opredelitev za darovanje organov je tudi približanje možnosti za oddajo soglasja morebitnim darovalcem. V Zavodu RS za presaditev organov in tkiv (Slovenija – transplant) smo v sodelovanju z Mikrocopom z uporabo njihove rešitve InDoc EDGE postopek uspešno poenostavili in omogočili opredelitev tudi v elektronski obliki. Število opredelitev za darovanje organov se je takoj povečalo!

Zavod RS za presaditve organov in tkiv (Slovenija-transplant)

11 koristi rešitev InDoc EDGE

  • Lažje osredotočenje na osnovno dejavnost
  • Nižji stroški vašega poslovanja
  • Večja preglednost in učinkovitost dela
  • Večja varnost in boljši nadzor nad podatki 
  • Preprečevanje izgube dokumentov
  • Boljše sodelovanje s sodelavci
  • Večja dostopnost dokumentov in procesov
  • Manjša tveganja – finančna in operativna
  • Privzeta zakonska skladnost (tudi z GDPR)
  • Certificiranost pri Arhivu Republike Slovenije
  • Pozitiven vpliv na zadovoljstvo uporabnikov

Naročite demonstracijo zmogljivosti v živo

arhitektura digitalne rešitve indoc edge

Kako z rešitvami InDoc EDGE poenostavite poslovanje?

Izboljšate upravljanje z dokumenti

Popoln pregled dokumentov, različic in dostopov omogoča sprotno obveščanje o spremembah in preprečuje izgubljanje dokumentov.

Spodbujate sodelovanje

Dokumente lahko dodelite v delo sodelavcem, jih komentirate, skupaj urejate in določite dostope glede na vloge v ekipi.

Povečate učinkovitost poslovnih procesov

Dokumente lahko strukturirano in ad-hoc usmerite skozi različne, po meri prilagojene (avtomatizirane) procese.

Zagotovite celovitost in verodostojnost dokumentov

Dokumenti so digitalno podpisani in časovno žigosani, za vsakega pa vodite revizijsko sled.

Omogočite centralno upravljanje dokumentov povezanih organizacij

Dostop do dokumentov povezanih družb je združen na enem mestu.

Namestite pri sebi ali uporabite v oblaku

Upravljajte različne procese in izjemno velike količine dokumentov za dostopno ceno pri sebi ali kot storitev v oblaku.

Omogočite dostop vedno in povsod

Spletni dostop je omogočen od kjerkoli in kadarkoli, s katerekoli, tudi mobilne, naprave.

Zagotovite zakonsko skladnost

InDoc EDGE je certificiran s strani Arhiva RS in zagotavlja nadzor nad arhiviranimi dokumenti, najvišjo raven varnosti in podpore.

 


Ko razmišljate o vpeljavi nove rešitve za podporo brezpapirnemu poslovanju, upoštevajte, da (še ena) aplikacija ne bo namesto vas odgovorila na vaše ključne izzive, lahko pa vam pri tem, če je rešitev prava, pomaga. Zato priporočamo, da pred vpeljavo najprej objektivno ocenite trenutno stanje in opredelite ključne poslovne potrebe, zakonske zahteve in morebitne druge omejitve, ki vplivajo na vaše poslovanje. Na osnovi tako zbranih funkcionalnih zahtev lahko izberete najprimernejšo rešitev ter določite prioritete uvajanja brezpapirnega poslovanja (na primer vrste procesov, organizacijske enote, družbe v skupini ipd.).

Prepričani smo, da je navedeno znotraj podjetja, v primežu organizacijske kulture in pod pritiskom obstoječih poslovnih procesov in tekočega poslovanja, težko doseči. V takem primeru je pogled zunanjega strokovnjaka lahko zlata vreden.

V Mikrocopu vam pomagamo informatizirati in avtomatizirati poslovne procese ter vzpostaviti centralizirano elektronsko hrambo vseh dokumentov z uporabo certificiranih rešitev InDoc EDGE. Ob večji varnosti poslovanja in zagotovljeni skladnosti upravljanja dokumentov in izvajanja procesov z zakonodajo poskrbimo, da boste v celoti izkoristili priložnosti, ki jih prinaša digitalizacija poslovanja.

 

Ali pričakujemo preveč od brezpapirnega poslovanja?

Ponudniki rešitev za brezpapirno poslovanje obljubljamo znižanje stroškov, povečanje učinkovitosti in zagotavljanje skladnosti poslovanja. Pa lahko te obljube tudi izpolnimo?

Priporočamo dobro prakso

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Procesne rešitve

S procesnimi rešitvami InDoc EDGE dokazano zmanjšujemo stroške, povečujemo učinkovitost in zagotavljamo skladnost poslovanja.

Več

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Sistem za upravljanje z dokumenti

S preizkušenim sistemom za upravljanje dokumentov (DMS) povečamo njihovo dostopnost.

Več

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Sistem za upravljanje s procesi

S sistemom za upravljanje poslovnih procesov (BPM) izboljšamo njihovo preglednost in vam omogočimo, da jih optimizirate.

Več

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Certificiran sistem e-hrambe

Platforma InDoc EDGE je certificirana s strani Arhiva RS – zagotavljamo, da so vaši dokumenti varno shranjeni v sistemu e-hrambe (RMS).

Več