Digitalne rešitve InDoc EDGE

Preidite v brezpapirno poslovanje z digitalnimi rešitvami InDoc EDGE

Platforma InDoc EDGE združuje zmogljivosti sistemov upravljanja dokumentov (DMS), poslovnih procesov (BPM) in elektronske hrambe (RMS). S procesnimi rešitvami na tej platformi lahko odgovorite na ključne izzive poslovanja – od vsakodnevnih preprostih opravil, kot sta distribucija prejete pošte ali likvidacija vhodnih računov, do bolj zahtevnih, v katerih sodelujejo različni nosilci in praviloma vključujejo samodejno odločanje na podlagi poslovnih pravil.

Uporaba procesnih rešitev InDoc EDGE zmanjšuje operativna tveganja, ki ste jim dnevno izpostavljeni, platforma pa je certificirana pri Arhivu Republike Slovenije in skladna z GDPR. Rešitve InDoc EDGE so zakonsko skladne, varne, zanesljive in lahko pomembno prispevajo k večji preglednosti in učinkovitosti vašega poslovanja.

V UniCredit Bank smo nadgradili sistem za upravljanje z dokumenti in še izboljšali obvladovanje pogodb. V sodelovanju z Mikrocopom, našim dolgoletnim partnerjem, smo hitro, agilno in uspešno povečali učinkovitost upravljanja s ključnimi dokumenti.

UniCredit Banka Slovenija d.d.

Kako z rešitvami InDoc EDGE poenostavite poslovanje?

Izboljšate upravljanje z dokumenti

Popoln pregled dokumentov, različic in dostopov omogoča sprotno obveščanje o spremembah in preprečuje izgubljanje dokumentov.

Spodbujate sodelovanje

Dokumente lahko dodelite v delo sodelavcem, jih komentirate, skupaj urejate in določite dostope glede na vloge v ekipi.

Zagotovite celovitost in verodostojnost dokumentov

Dokumenti so digitalno podpisani in časovno žigosani, za vsakega pa vodite revizijsko sled.

Povečate učinkovitost poslovnih procesov

Dokumente lahko strukturirano in ad-hoc usmerite skozi različne, po meri prilagojene (avtomatizirane) procese.

Omogočite centralno upravljanje dokumentov povezanih organizacij

Dostop do dokumentov povezanih družb je združen na enem mestu.

Namestite pri sebi ali uporabite v oblaku

Upravljajte različne procese in izjemno velike količine dokumentov za dostopno ceno pri sebi ali kot storitev v oblaku.

Omogočite dostop vedno in povsod

Spletni dostop je omogočen od kjerkoli in kadarkoli, s katerekoli, tudi mobilne, naprave.

Zagotovite zakonsko skladnost

InDoc EDGE je certificiran s strani Arhiva RS in zagotavlja nadzor nad arhiviranimi dokumenti, najvišjo raven varnosti in podpore.

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Procesne rešitve

S procesnimi rešitvami InDoc EDGE dokazano zmanjšujemo stroške, povečujemo učinkovitost in zagotavljamo skladnost poslovanja.

Več

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Sistem za upravljanje z dokumenti

S preizkušenim sistemom za upravljanje dokumentov (DMS) povečamo njihovo dostopnost.

Več

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Sistem za upravljanje s procesi

S sistemom za upravljanje poslovnih procesov (BPM) izboljšamo njihovo preglednost in vam omogočimo, da jih optimizirate.

Več

Digitalne rešitve InDoc EDGE

Certificiran sistem e-hrambe

Platforma InDoc EDGE je certificirana s strani Arhiva RS – zagotavljamo, da so vaši dokumenti varno shranjeni v sistemu e-hrambe (RMS).

Več