Uspešne poslovne enačbe brez digitalizacije ni

Optimizacija in avtomatizacija poslovnih procesov sta sodobno orodje vizionarskih podjetij, ki bodo z razvojem naprednih in ustrezno digitalno podprtih storitev svoje stranke uspešno vodila skozi digitalizirano prihodnost.

Optimizacija poslovnih procesov je pogoj za digitalno poslovanje

Digitalna preobrazba je največja prioriteta številnih napredno razmišljujočih organizacij v letu 2021. To so organizacije, ki se zavedajo, da jim uporaba včerajšnjih linearnih poslovnih rešitev ne bo pomagala pri reševanju današnjih eksponentnih izzivov. To so organizacije, ki bodo zmagovalke prihodnosti, saj so dovolj agilne, da se bodo prilagodile zahtevam sodobnih strank in jim omogočile inteligentne informacijske storitve. To so organizacije, ki bodo ostale konkurenčne tudi v jutrišnjem digitalnem svetu.

Pomemben dejavnik, ki pozitivno vpliva na večjo konkurenčnost takšnih organizacij, sta optimizacija in avtomatizacija poslovnih procesov. Z razvojem pametnih informacijskih storitev, ki imajo zmožnost strojnega učenja, omogočajo inteligentno klasifikacijo vsebin, izboljšavo produktivnosti in avtomatično zaščito vsebin v različnih kontekstih in scenarijih, se odpira novo obdobje avtomatizacije poslovnih procesov, ki bo skokovito izboljšala konkurenčnost podjetij. Vse to pa omogočajo številne digitalne rešitve v oblaku.

Tudi raziskava Harvard Business Review je potrdila, da je 60 % podjetij s prehodom na digitalne aplikacije v oblaku sposobno preseči svoje prejšnje dosežke. Ta podjetja se zavedajo, da so poslovne aplikacije v oblaku ključni element pri uspešnem prilagajanju trgu in tri četrtine vprašanih se močno strinja, da je uspeh njihovega podjetja v prihodnosti odvisen od kakovosti njihovih poslovnih aplikacij. Ob uporabi teh aplikacij je pomembna tehnologija, ki predstavlja odskočno desko za nove poslovne modele. Poslovne aplikacije pomagajo podpirati digitalizacijo v podjetjih, saj zagotavljajo hitrejšo vpeljavo, čas za vrednotenje in donosnost naložbe.

  • 60% podjetij z vpeljavo digitalnih rešitev v oblaku uspešno preseglo svoje rezultate.

Značilnosti organizacij, ki uspešno lovijo ravnotežje v kriznih in hitro spreminjajočih se časih

Za te organizacije je predvsem ključno, da so uspele v kratkem času povezati obstoječe poslovne procese in informacijsko tehnologijo, ki omogoča visoko stopnjo avtomatizacije poslovanja. Vse poslovne procese in aktivnosti, ki jih je mogoče opraviti digitalno, so optimizirali in pretvorili v digitalno obliko. Bolje kot podjetja upravljajo s spremembami, se jim prilagajajo in ustvarjajo nove priložnosti, večjo dodano vrednost lahko ustvarjajo na trgu.

Glavne značilnosti uspešnih organizacij:

  • Takšne organizacije so predvsem dobro seznanjene z dogajanjem na trgu, okolju, v družbi, o smeri razvoja.
  • Pripravile so strategijo prehoda na storitve v oblaku.
  • Poskrbele so tudi za prilagoditev načina dela predvsem v bolj prožne, vitke, agilne oblike, kar jim omogoča hitrejše odzivanje na spremembe.
  • Informacijsko tehnologijo so še posebej dobro predstavile in približale poslovodstvu, ki lažje sprejema prave odločitve in uspešno izkorišča prednosti, ki jih informacijska tehnologija omogoča.
  • Povezale so se z zunanjimi partnerji, ki so ustrezno strokovno specializirani na svojih področjih, da jim lahko pomagajo realizirati nove digitalne priložnosti.
  • Vlagajo v nova IT znanja in kompetence zaposlenih, da bodo ustrezno usposobljeni za uporabo novih orodij ali aplikacij.
  • Zelo pomembna pri vpeljavi digitalizacije je prilagodljivost organizacije, kot vsakega posameznika, ki pri tem sodeluje.
  • Uvajajo digitalno kulturo, ki je podlaga, da digitalizacija najprej uspešno zaživi med zaposlenimi.
  • Predvsem pa nove tehnologije, ko jih vpeljejo, uspešno uporabljajo v praksi.

Upravljanje procesov dodaja vrednost poslovanju

Maksimalen potencial vpeljanih digitalnih rešitev je v uspešnem obvladovanju informacij

Informacije so postale pomemben gradnik poslovanja. Vse več poslovnih procesov temelji na podatkih in algoritmih, napredna analitika pa nam pomaga informacije pretvoriti v poslovne odločitve. Organizacija, ki uporablja sodobno tehnologijo, ki ji to omogoča, si lahko zagotovi veliko konkurenčno prednost.

Informacije predstavljajo osnovni temelj, na katerem je mogoče zgraditi odlično digitalno izkušnjo. Ta mora v krovni obliki, v kakršni se z njo sreča uporabnik oziroma stranka, prepletati elemente uporabnosti, celovitosti, preprostosti in hitre rešitve. Poleg tega mora zagotavljati tudi skladnost in varnost informacij. Vse to pa lahko podprejo in zagotovijo le prava digitalna orodja, ki zmorejo informacijski kaos sodobnosti uspešno pretvarjati v informacije na klik.

Učinkovite rešitve na dlani

Podjetja in organizacije se danes odločajo za različne informacijske rešitve za avtomatizacijo in optimizacijo poslovnih procesov ter za izboljšanje digitalne izkušnje zaposlenih in strank. Pričakujejo rešitve, ki je mogoče hitro uvesti in so preproste za uporabo. V podjetju Mikrocop imamo z vpeljavo digitalizacije v podjetja ogromno izkušenj, kot potrjujejo naši številni primeri dobrih praks, tako v bankah, zavarovalnicah, zdravstvu, kot tudi v številnih drugih podjetjih. Ponujamo celovite rešitve in storitve v oblaku ter edinstven pristop pri njihovi vpeljavi, ki lahko podjetje ločijo od konkurence in pripomorejo, da je vedno en korak pred drugimi. Pridružite se številnim zadovoljnim uporabnikom!

Vas zanima več? Stopite v stik z nami!



David Habot

David Habot je pomočnik direktorice Mikrocopa na področju strateškega razvoja. Za tem nazivom se skriva 25 let izkušenj in uspešno krmiljenje med aktivnostmi za rast in razvoj podjetja, spremljanjem in vpeljevanjem sodobnih tehnoloških trendov digitalizacije, skrbjo za nenehno izboljšanje rezultatov in tkanjem dolgoročnih poslovnih partnerstev.

Tjaša Poljšak

Tjaša Poljšak je direktorica področja prodaje in trženja v Mikrocopu. Verjame, da s pravim pristopom noben izziv ni pretežak, zato pri svojih sodelavcih spodbuja izmenjavo idej, timsko delo in pozitivno delovno okolje. Največji zagon ji dajejo zadovoljne stranke na poti digitalne preobrazbe. Prepričana je namreč, da je sreča na strani digitalnih.

PREBERITE TUDI