Digitalno poslovanje za bolj prijazno izkušnjo strank

Na spletni okrogli v organizaciji podjetja Halcom na temo digitalnega poslovanja, ki je gostila Aljošo Jerman Blažiča (SETCCE), Gorazda Pereniča (Perenič svetovanje), Boštjana Gaberca (Mikrografija) in Darka Škerla (Halcom) je sodelovala tudi direktorica Mikrocopa, Simona Kogovšek. 

16. 2. 2021

Mikrocopova prva digitalna okrogla mizaGostje so poslušalcem predstavili, kako napredek digitalizacije vpliva na poslovanje njihovih podjetij in svoj pogled na situacijo in spremembe, povezane s koronakrizo.

»InDoc EDGE je Mikrocopova storitev v oblaku, ki jo uporabljajo podjetja iz različnih dejavnosti, še posebej razširjena je v finančnem sektorju. Namenjena je upravljanju poslovnih procesov, informacij in dokumentov, del katerih je potrebno tudi podpisati. Uporabnikom se skušamo približati tudi tako, da se povezujemo in omogočamo uporabo tistih rešitev za digitalno podpisovanje, ki jih že uporabljajo. In kot veste, jih v finančnem sektorju veliko uporablja prav Halcomove rešitve,« je povedala ga. Kogovšek.

»V Mikrocopu velik poudarek dajemo varni in skladni izmenjavi dokumentov med uporabniki storitve InDoc EDGE in njihovimi strankami ali partnerji, ki storitve InDoc EDGE ne uporabljajo. V primeru banke gre za izmenjavo zaupnih dokumentov s komitenti v varnem okolju, kjer banka in stranka deljene dokumente pogosto tudi digitalno podpišeta,« je priložnost za izboljšanje digitalne izkušnje strank opisala ga. Kogovšek.

Kot so povedali gostje okrogle mize, je potreba po varnem digitalnem poslovanju, zlasti v kriznih časih, ko je vse več storitev možno opravljati na daljavo, zrasla. Z ustreznimi rešitvami za e-podpisovanje banke svojim strankam lažje zagotavljajo boljšo izkušnjo digitalnega poslovanja, če pa je proces podprt tudi z varno in skladno e-hrambo dokumentov, banke bistveno zmanjšajo tudi poslovno tveganje. Digitalna prihodnost je namreč privlačna le, če zagotavlja varnost za vse deležnike.



DRUGE NOVICE IZ MIKROCOPA