Svetovanje

Uvedba brezpapirnega poslovanja

Pomagamo vam informatizirati in avtomatizirati poslovne procese ter vzpostaviti centralizirano elektronsko hrambo vseh dokumentov z uporabo certificiranih rešitev InDoc EDGE. Ob večji varnosti poslovanja in zagotovljeni skladnosti upravljanja dokumentov in izvajanja procesov z zakonodajo poskrbimo, da boste v celoti izkoristili priložnosti, ki jih prinaša digitalizacija poslovanja.

Podpiramo vas na poti do brezpapirnega poslovanja – uporabljamo v praksi potrjene in zelo uspešne metodološke pristope, naša svetovalna ekipa pa je sestavljena iz izkušenih strokovnjakov različnih profilov. Stopite v stik z nami.

Klemen Novak, vodja razvoja prodajnih programov v Mikrocopu

Katere so ključne koristi brezpapirnega poslovanja z uporabo rešitev InDoc EDGE?

Preglednost in učinkovitost

Procesne rešitve InDoc EDGE prispevajo k večji preglednosti in učinkovitosti vašega poslovanja.

Boljše sodelovanje s sodelavci

Izboljšanje upravljanja z dokumenti poenostavlja sodelovanje in preprečuje izgubo dokumentov.

Dostopnost, ko jo potrebujete

Dostop je omogočen od kjerkoli in kadarkoli, s katerekoli, tudi mobilne, naprave.

Manjša operativna tveganja

Uporaba procesnih rešitev InDoc EDGE dokazano zmanjšuje vsakodnevna operativna tveganja.

Ustrezno varstvo osebnih podatkov

Rešitve so privzeto skladne z GDPR, zato se lažje osredotočite na optimizacijo procesov.

Vgrajena zakonska skladnost

Platforma je certificirana pri Arhivu Republike Slovenije in zagotavlja zakonsko skladnost.

 


Ko razmišljate o vpeljavi nove rešitve za podporo brezpapirnemu poslovanju, upoštevajte, da (še ena) aplikacija ne bo namesto vas odgovorila na vaše ključne izzive, lahko pa vam pri tem, če je rešitev prava, pomaga. Zato priporočamo, da pred vpeljavo najprej objektivno ocenite trenutno stanje in opredelite ključne poslovne potrebe, zakonske zahteve in morebitne druge omejitve, ki vplivajo na vaše poslovanje. Na osnovi tako zbranih funkcionalnih zahtev lahko izberete najprimernejšo rešitev ter določite prioritete uvajanja brezpapirnega poslovanja (na primer vrste procesov, organizacijske enote, družbe v skupini ipd.).

Prepričani smo, da je navedeno znotraj podjetja, v primežu organizacijske kulture in pod pritiskom obstoječih poslovnih procesov in tekočega poslovanja, težko doseči. V takem primeru je pogled zunanjega strokovnjaka lahko zlata vreden.

 

Ali pričakujemo preveč od brezpapirnega poslovanja?

Ponudniki rešitev za brezpapirno poslovanje obljubljamo znižanje stroškov, povečanje učinkovitosti in zagotavljanje skladnosti poslovanja. Pa lahko te obljube tudi izpolnimo?

Priporočamo dobro prakso

Potrebujete pomoč pri digitalizaciji poslovanja?

Stopite v stik z nami