Produktni vodja

14. 11. 2019

Kot vodilni ponudnik storitev celovitega upravljanja dokumentov in podatkov v računalniškem oblaku omogočamo digitalizacijo poslovanja za majhne, srednje in velike organizacije. 

V svoje vrste vabimo zavzeto, samoiniciativno in proaktivno osebo na delovno mesto produktni vodja (m/ž).

Kot produktni vodja boste ...

  • spremljali poslovne in tehnološke trende na zadevnem področju, pričakovanja in zahteve trga, končnih uporabnikov naših izdelkov in aktivnosti konkurence,
  • opredelili vizijo in strategijo razvoja izdelkov na področju digitalizacije poslovanja,
  • določali razvojne prioritete v kontekstu izzivov naročnikov in partnerjev, dodane vrednosti izdelkov in usklajenosti s strategijo podjetja in izdelka,
  • oblikovali razvojne zahteve in pričakovanja ter kontinuirano podpirali razvojne ekipe,
  • vnaprej pripravljali razvojne naloge za tekoče delo razvojnih ekip,
  • načrtovali in vodili izdaje izdelkov,
  • povezovali trženje in prodajo, razvoj produktov in implementacijo,
  • oblikovali in izvajali strategijo nastopa na trgu z izdelkom (vključujoč opredelitev licenciranja, načinov trženja in prodaje, dokumentiranje izdelka idr.),
  • sodelovali pri oblikovanju in izvajanju komunikacijske strategije v kontekstu izdelka (vključujoč pripravo prispevkov za namene dviga zavedanja in prepoznavnosti ter ustvarjanja potreb na trgu),
  • predstavljali izdelke na dogodkih, konferencah, seminarjih.

Vabimo vas, če imate ...

  • izjemne komunikacijske, predstavitvene in vodstvene sposobnosti,
  • odlične organizacijske sposobnosti in spretnost pri upravljanju s svojim časom,
  • ostre analitične sposobnosti in usmerjenost v reševanje izzivov,
  • učinkovito ustno in pisno sporazumevanje v angleškem jeziku in jezikih držav Adriatic regije (Hrvaška, BiH, Srbija),
  • razmišljanje izven okvirov,
  • izkušnje pri povezovanju informacijskih sistemov,
  • izkušnje z rešitvami za napredni zajem in pretvorbo dokumentov (OCR),
  • izkušnje z rešitvami za digitalno podpisovanje dokumentov,
  • izkušnje s sistemi za upravljanje dokumentov in poslovnih procesov,
  • poznavanje BPMN 2.0 notacije in znanje upravljanja poslovnih pravil,
  • izkušnje s povezovanjem poslovno-informacijskih sistemov,
  • zmožnost timskega dela in sodelovanja v ekipi različnih strokovnjakov, natančnost, pozornost na podrobnosti, inovativnost in odgovornost,
  • zanimanje za razvoj in uporabo izdelkov pri naročnikih ter storitev v oblaku.

 

V pomoč vam bo ...

  • znanje napredne uporabe Microsoft Word, Excel in Powerpoint,
  • izkušnje z Microsoft Windows strežniškimi in odjemalskimi sistemi,
  • izkušnje z delovanjem informacijskih sistemov v oblaku,
  • znanje osnovnega ali naprednega JavaScript/C# programiranja,
  • znanje osnovne ali napredne uporabe struktur za izmenjavo podatkov XML in JSON,
  • osnovno ali napredno znanje MS SQL.

 

Tudi če ta trenutek nimate vsega zahtevanega znanja, nas lahko prepričate z veseljem do razvoja izdelkov in vpeljave sprememb.

 

Ponujamo vam ...

  • sodelovanje pri implementaciji naprednih in inovativnih, informacijskih rešitev v mladem in dinamičnem razvojnem timu,
  • mentorja v času uvajanja,
  • prenos znanja z drugih povezanih področij in možnost strokovnega usposabljanja,
  • delo v ekipi, ki je zasnovala prvi sistem za elektronsko hrambo dokumentov v oblaku v Sloveniji in Adriatic regiji, certificiran pri Arhivu RS, ki ga uporablja večina slovenskih bank, danes pa razvija platformo InDoc EDGE, ki združuje zmogljivosti sistemov upravljanja dokumentov (DMS), poslovnih procesov (BPM) in elektronske hrambe (RMS),
  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev.

Dodatne ugodnosti:

  • vključitev v prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • možnost vključitve v športno-kulturno društvo Mikrocop, v okviru katerega organiziramo druženja, izlete, predstave ipd., 
  • organiziramo letni piknik, novoletno zabavo in predstavo za otroke,
  • poskrbimo tudi za sadje za zaposlene.

Naše delovno okolje je sproščeno, urejeno in družini prijazno. Smo v moderni zgradbi v Ljubljani, delo poteka v manjših pisarnah z gibljivim delovnim časom.


Informacije in prijava

Če iščete nove karierne izzive, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam pošljite svojo vlogo z življenjepisom na naslov zaposlitev@mikrocop.com najkasneje do 12. 12. 2019.



Nazaj

Kdo smo?

  • Smo mlada in dinamična ekipa, ki jo odlikujejo strast do dela, inovativnost in zanesljivost.
  • Kot vodilni ponudnik celovitih IT rešitev in storitev za digitalno poslovanje se ukvarjamo z razvojem programske opreme, ki združuje zmogljivosti sistemov upravljanja dokumentov, poslovnih procesov in elektronske hrambe.
  • Z vrhunsko tehnološko opremo in doslednim izvajanjem politike varnosti in kakovosti na lastni programski opremi zagotavljamo storitve varne elektronske hrambe dokumentov in podatkov v svojih podatkovnih centrih ali pri naših naročnikih.
  • Odlikujeta nas certifikata za kakovost in varovanje informacij, prejeli smo tudi priznanje Informacijskega pooblaščenca za varovanje podatkov.

Preberite več o nas