Dobra praksa

Zakaj bi poslovali brezpapirno? Kje začeti in kako nadaljevati, da bi izkoristili priložnosti digitalizacije? Katere so najpogostejše težave in pasti, na katere lahko naletite, in kako se jim izogniti? Uporabite naše izkušnje in znanje.

  09. 07. 2019

Piše se leto 2019, mi pa še vedno govorimo o papirju

Ali se kdaj pomislili, koliko dokumentov vsak dan natisnete? Ste se vprašali, ali papir res potrebujete ali je podzavesten klik na gumb »Natisni« samo stvar navade?

Več

  01. 07. 2019

Kako dobro nam gre na področju digitalizacije poslovanja?

Evropska komisija je po letošnjem indeksu digitalnega gospodarstva in družbe (DESI) Slovenijo uvrstila na 16. mesto med 28 državami članicami EU, kar je za eno mesto slabše kot v letu 2018. Skupna ocena Slovenije se je sicer izboljšala zaradi večje uspešnosti pri nekaterih razsežnostih, ki jih meri DESI. 

Več

  18. 06. 2019

Strankam želijo prihraniti pot do bančnega okenca

V Novi KBM se zavedajo, da imajo stranke svoje življenje, delo, skrbi in obveznosti. Zato mora biti njihova interakcija z banko kar najbolj preprosta predvsem pa elektronska.

Več

  24. 05. 2019

Digitalna infrastruktura je obet prihodnosti

Banko prihodnosti bodo določale njena odprtost, odzivnost, uporabniška izkušnja bančnih storitev, transparentnost poslovanja, strokovnost in zaupnost. To bodo od bank pričakovale njihove prihodnje stranke, zato na tem svoje zgodbe že danes gradijo novi igralci v finančni industriji.

Več

  14. 05. 2019

Brez informacijske varnosti ni digitalnega poslovanja

Digitalno poslovanje temelji na zaupanju strank, za to pa potrebujemo ustrezno raven informacijske varnosti. Če malce poenostavimo, je na koncu od našega vložka v informacijsko varnost odvisno, koliko bomo zaslužili.

Več

  08. 05. 2019

Kaj mora zagotavljati ponudnik e-hrambe dokumentov, ki vsebujejo osebne podatke?

Ko gre za e-hrambo dokumentov, ki vsebujejo osebne podatke, je potreben poglobljen razmislek o izbiri primernega ponudnika, ki bo izpolnjeval vse varnostne standarde in zahteve uredbe GDPR glede ravnanja z osebnimi podatki. 

Več

  03. 05. 2019

Pazite, komu zaupate uničenje svojih dokumentov

Varno uničenje dokumentacije je pomemben zadnji korak v procesu učinkovitega upravljanja z dokumenti. Podjetja veliko pozornosti namenjajo varni in učinkoviti hrambi dokumentov, s katero zagotavljajo obstojnost dokumentov, na varno uničenje dokumentacije po preteku roka hrambe pa včasih kar pozabijo.

Več

  24. 04. 2019

5 korakov do urejenega arhiva dokumentov

Se srečujete s pomanjkanjem prostora za arhiviranje dokumentov? Ali poslovno dokumentacijo hranite v pisarnah, ki niso varne pred požarom ali poplavo? Iščete pomemben dokument, pa ga v arhivski omari nikakor ne najdete?

Več

  28. 02. 2019

3 razlogi, zakaj izbrati zunanjo pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov

Uredba GDPR je večino podjetij postavila pred dejstvo: imenovati je treba pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (Data Protection Officer – DPO). Do sedaj neznan pojem je postal središče vprašanj, dilem in izzivov, kako zadostiti vsem zahtevam, ki jih GDPR predpisuje.

Več

  12. 02. 2019

Že deljenje dokumentov lahko ogrozi poslovanje

Ali pogosto delite zaupne dokumente s tretjimi osebami zunaj podjetja? Ali pri pošiljanju velikih dokumentov uporabljate katero od priljubljenih storitev za deljenje datotek po spletu? Če pri deljenju dokumenti vsebujejo zaupne informacije ali osebne podatke, obstaja velika verjetnost, da s takšnim ravnanjem ogrožate poslovanje svojega podjetja.

Več

  28. 01. 2019

Kako zagotoviti dolgoročno strategijo varstva osebnih podatkov?

Danes, 28. januarja, v Evropi obeležujemo Dan varstva osebnih podatkov. Namenjen je širjenju zavedanja o pomenu varstva osebnih podatkov. 

Več