Digitalizacija

Upravljanje sprememb in digitalna strategija
Za uspešno izvajanje digitalne transformacije potrebujemo menedžersko disciplino, imenovano upravljanje sprememb, saj je za pravilno izvajanje preobrazbe to ključno.
Blog

V digitalnem svetu šteje le izkušnja stranke
Učinkovito in preprosto digitalno poslovanje s strankami postaja ključna primerjalna prednost, pogoja za to pa sta optimizacija in digitalizacija. Digitalna preobrazba je zato nujna za uspešen nastop v času hitrih sprememb in velikih pričakovanj.
Blog

Optimizacija poslovnih procesov je pogoj za digitalno poslovanje
Podjetja, ki so zgolj digitalizirala procese in postopke, kakršne so uporabljala doslej, z digitalizacijo ne morejo biti zadovoljna, saj jim je prinesla le dodatne stroške in težave.
Blog

Izhodišča za uspešno implementacijo notranjih pravil
Ko dokumente v elektronski obliki shranimo na strežnik, še zdaleč nismo naredili dovolj, da bi zagotovili njihovo celovitost, verodostojnost, dostopnost, uporabnost in trajnost skozi njihovo celotno življenjsko dobo.
Blog

Uredimo informacijski kaos sodobnosti z digitalno pisarno
Korona kriza je razkrila vse pomanjkljivosti papirnega poslovanja. Danes za učinkovito upravljanje dokumentacije in pravočasno izvajanje opravil potrebujemo digitalno pisarno.
Blog

Digitalna zrelost kot konkurenčna prednost
Digitalno zrela podjetja izkoriščajo digitalizacijo poslovanja kot orodje za rast in povečanje prihodkov, ostala pa tvegajo, da jih bo konkurenca povozila in pustila za sabo.
Blog

E-hramba kot nujni del nove digitalne stvarnosti
Nikakor ne smemo podceniti izzivov zagotavljanja dostopnosti in uporabnosti informacij ter ohranjanja celovitosti, avtentičnosti in trajnosti poslovne dokumentacije.
Blog

Digitalizacija nas povezuje
Če je bila še včeraj ključni razlog za digitalizacijo poslovanja obljuba o večji učinkovitosti, danes o tem ne razmišljamo več. V tem času negotovosti drugače kot digitalno namreč sploh ne moremo več uspešno poslovati. To še posebej velja za finančno industrijo.
Blog

Drobljenje ne pripomore k učinkovitosti poslovanja
Fragmentacija informacijskega sistema, kjer vsak problem rešujemo z namensko aplikacijo, ker je tako na prvi pogled lažje ali ceneje, omejuje potencial upravljanja informacij.