Brezpapirja.si

Brezpapirja.si

Brezpapirja.si je informacijska rešitev za podporo brezpapirnemu poslovanju. Na voljo je kot storitev v oblaku in v mnogih organizacijah že deluje kot osrednji sistem brezpapirnega poslovanja.

Brezpapirja.si vaš »papirni« način poslovanja spremeni tako, da ročno upravljanje papirnih dokumentov nadomesti z elektronsko podprtimi poslovnimi procesi.

Če papirno poslovanje občutite kot breme in spodnje lastnosti veljajo tudi za vašo organizacijo, je nastopil čas za prehod na brezpapirno poslovanje:

  • V organizaciji se izvaja večje število ponavljajočih se poslovnih aktivnosti (dogodkov).
  • V poslovnih procesih sodelujejo zaposleni iz različnih organizacijskih enot in različni informacijski sistemi.
  • V poslovnih procesih sodelujejo zaposleni, ki se nahajajo na različnih lokacijah (dislocirane poslovne enote).
  • Nad poslovnimi procesi želite imeti pregled v realnem času (kateri procesi se izvajajo, v kakšnem stanju so).
  • Poslovne procese želite izvajati hitro, zanesljivo in natančno.

Poslovni dokumenti so gorivo poslovanja. Če jih ustrezno upravljamo lahko bistveno povečamo učinkovitost poslovnih procesov in izkoristek razpoložljivih virov. Zagotovimo tudi večjo varnost in konkurenčnost poslovanja.

Z uporabo rešitev Brezpapirja.si organizacija postane vitkejša, gibčnejša in varnejša. Brezpapirja.si vam pomaga modernizirati opravila, avtomatizirati procese in omogoča sodelovanje.

Ko dokumenti vstopijo v sistem Brezpapirja.si, skozi celoten proces potujejo v elektronski obliki in avtomatizirano, na podlagi določenih poslovnih pravil, uporabniki pa imajo nad vsemi fazami procesa celovit pregled.

Vsak dokument v organizaciji kar najhitreje potuje skozi vse faze poslovnega procesa, ob zaključku svoje poti pa se varno shrani v arhivskem sistemu Arhiviraj.si.

Prednost sistema Brezpapirja.si je tudi v tem, da ga je mogoče enostavno povezati tudi z drugimi informacijski sistemi v posamezni organizaciji.

Sistem Brezpapirja.si je uporabnikom na voljo kot informacijska storitev v oblaku. To pomeni, da Mikrocop zagotavlja vse potrebne programske rešitve in zmogljivo informacijsko infrastrukturo za elektronsko izvajanje poslovnih procesov, pooblaščeni uporabniki pa do sistema dostopajo preko varnih spletnih povezav.

Uvedba rešitev je hitra in ne predstavlja velikih začetnih stroškov, zato je primerna tudi za mala in srednje velika podjetja. Če ima podjetje jasno opredeljena organizacijska in poslovna pravila, je informatizacija procesa hitra in enostavna. Podjetje lahko prične poslovati brezpapirno že v nekaj dneh.

Katere procese lahko upravljamo brezpapirno?

Z rešitvami Brezpapirja.si lahko avtomatiziramo katerikoli poslovni proces. Smiselno pa je pričeti tam, kjer lahko z učinkovitejšim upravljanjem dosežemo bistvene prihranke, kot na primer:

  • nabavni proces
  • likvidacija prejetih faktur
  • sklenitev/prekinitev delovnega razmerja
  • avtorizacija pogodb
  • odobritev odsotnosti z dela (dopusti, proste ure…)
  • potni nalogi
  • prejeta pošta
  • sklenitev naročniških razmerij
  • sprememba naročniških podatkov
  • upravljanje reklamacij
  • odobritev kredita
  • upravljanje varnostnih incidentov
  • vodenje sklepov uprave

Tehnični pogoji za optimalno delovanje storitev Brezpapirja.si

Za optimalno delovanje storitev Brezpapirja.si morajo imeti uporabniki na delovnih postajah, s katerih dostopajo do storitev Brezpapirja.si, nameščeno naslednjo programsko opremo:

  • Microsoft Windows Vista ali novejši,
  • Internet Explorer 8.0 ali novejši,
  • InDoc Viewer v3 ali novejši.

Brezpapirja.si