InDoc EDGE

InDoc EDGE

Preidite v brezpapirno poslovanje z novo generacijo rešitev InDoc EDGE.

 

InDoc EDGE 5.0 omogoča upravljanje elektronskih dokumentov v celotnem življenjskem ciklu. Združuje sistem upravljanja dokumentov, sistem upravljanja procesov in sistem elektronske hrambe in kot tak zadosti vsem potrebam modernega poslovanja.

InDoc EDGE vam pomaga zagotoviti skladnost in zmanjšati tveganja poslovanja. Zagotavlja enotno delovno okolje in omogoča učinkovito sodelovanje med zaposlenimi, ne glede na to, na kateri lokaciji se nahajajo. Pomembni poslovni dokumenti in ključne informacije so v sistemu InDoc EDGE vedno na voljo vsem pooblaščenim uporabnikom.

Z InDoc EDGE poslujete brezskrbno, saj programska oprema, certificirana pri Arhivu Republike Slovenije, zagotavlja zakonsko skladnost in najvišjo raven varnosti.

 

Povečajte produktivnost in učinkovitost poslovnih procesov. ZVIŠAJTE PRODUKTIVNOST V POSLOVNIH PROCESIH.
Znižajte stroške upravljanja in hrambe dokumentov. ZNIŽAJTE STROŠKE UPRAVLJANJA IN HRAMBE DOKUMENTOV.
Povečajte kakovost informacij in izboljšajte varnost poslovanja. ZAGOTOVITE SI ZAKONSKO SKLADNOST POSLOVANJA.

 

 

Vzpostavite pregled nad dokumenti, različicami in dostopi in bodite vedno obveščeni o spremembah. UPRAVLJANJE Z DOKUMENTI
Imejte popoln pregled nad dokumenti, različicami in dostopi in bodite vedno obveščeni o spremembah.
 Dodelite dokumente sodelavcem, komentirajte, urejajte in določite dostope glede na vloge v ekipi. SODELOVANJE
Dodelite dokumente v delo sodelavcem, komentirajte, skupaj urejajte in določite dostope glede na vloge v ekipi.
 Dokumente usmerjajte skozi različne, po vaši meri prilagojene procese. UPRAVLJANJE S PROCESI
Dokumente lahko strukturirano in ad-hoc usmerite skozi različne, po meri prilagojene procese.
 Hitro, enostavno in zmogljivo iskanje dokumentov. HITRO IN UČINKOVITO ISKANJE
Omogočeno je hitro, enostavno in zmogljivo iskanje po vrsti dokumentov, po sistemskih podatkih in po metapodatkih.
 Spletni dostop od kjerkoli in kadarkoli. S katerekoli naprave, tudi z mobilnih. DOSTOP VEDNO IN POVSOD
Spletni dostop kjerkoli, s katerekoli naprave, tudi z mobilnih.
 Vsi dokumenti na enem mestu. Lokalna postavitev ali oblak. V OBLAKU ALI LOKALNO
Vsi dokumenti se nahajajo na enem mestu. Odločitev o lokalni postavitvi ali oblaku prepuščamo vam.
 Programska oprema InDoc EDGE je certificirana pri Arhivu RS.  ZAKONSKO SKLADNO ARHIVIRANJE
Certificiran s strani Arhiva RS zagotavlja nadzor nad arhiviranimi dokumenti in najvišjo raven varnosti.

 

InDoc Edge prijava Prijavite se v svoj InDoc EDGE račun.

InDoc EDGE omogoča enostaven prehod v brezpapirno poslovanje.

Stopite v stik z nami. Z veseljem vam bomo pripravili predlog rešitve, prilagojen vaši organizaciji in vašim potrebam.

Polja označena z * so obvezna.