Zaposlitev

Zaposlitev

Razvijajte (se) z nami!Pridruži se nam

Bi delali v podjetju, ki je inovativno in usmerjeno v napredek? V okolju, kjer negujemo sodelovanje in cilje dosegamo skupaj? Ste pri svojem delu samostojni in odgovorni? V Mikrocopu cenimo strast in predanost pri delu ter radovedne in pozitivne posameznike. Usmerjeni smo k strankam, zaradi česar znamo učinkovito prepoznati njihove potrebe in jim nuditi kakovostne storitve, na katere se lahko zanesejo, zato nam zaupajo že 40 let. Pri nas lahko izkusite najboljše obeh svetov – smo podjetje s tradicijo in vodilni ponudnik v svoji panogi, ki pa se zaveda, da se ključ do uspeha skriva v nenehnem inoviranju in razvoju. Korak pred drugimi lahko ostanemo le z najboljšimi sodelavci, ki jim nudimo možnosti za strokoven in osebni razvoj.

 

SISTEMSKI INŽENIR (m/ž)

 

Delovno mesto sistemskega inženirja obsega sodelovanje pri načrtovanju, implementaciji in vzdrževanju sistemske infrastrukture podjetja (oskrbovalna infrastruktura, strežniška in mrežna infrastruktura, sistemska programska oprema) ter nadzor nad delovanjem informacijskega sistema. Sodelovali boste tudi pri izvajanju nalog s področja informacijske zaščite in vodenje projektov implementacije infrastrukturnih storitev.

Pričakovana znanja in izkušnje:

  • dobro poznavanje Microsoft Windows operacijskih sistemov,
  • dobro poznavanje Microsoft strežniških sistemov (Windows Server, SQL Server, Exchange Server, SCCM…),
    poznavanje Cisco IOS operacijskega sistema.
  • poznavanje operacijskih sistemov,
  • poznavanje računalniških omrežij,
  • delo z bazami podatkov,
  • najmanj V. stopnja izobrazbe in vsaj 3 leta delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
  • Microsoft Certified Professional oziroma Microsoft Certified Solutions Expert.

Drugi pogoji:

  • poznavanje dobrih praks pri implementaciji visoko razpoložljivih sistemov,
  • poznavanje dobrih praks pri implementaciji visoko performančnih sistemov,
  • poznavanje dobrih praks pri uporabi SIEM rešitev,
  • znanje angleškega jezika (razumevanje dobro, govorjenje dobro, pisanje dobro).
  • sposobnost timskega dela,
  • natančnost, samostojnost in inovativnost.

Nudimo redno zaposlitev v mladi in dinamični ekipi, možnost izobraževanja ter strokovnega in osebnega razvoja. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje.

Informacije in prijava

Če iščete nove karierne izzive, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam pošljite svojo vlogo z življenjepisom na naslov aleksandra.kocjan@mikrocop.com.

 

RAZVIJALEC PROGRAMSKE OPREME (m/ž)

 

Zaradi širitve poslovanja k sodelovanju vabimo razvijalce programske opreme, ki se bodo pridružili naši mladi in dinamični razvojni ekipi. Iščemo zanesljive, strokovne in proaktivne sodelavce, ki bodo sodelovali pri razvoju naprednih informacijskih rešitev za podporo brezpapirnemu poslovanju.

Delovno mesto razvijalca programske opreme obsega sodelovanje na vseh področjih razvoja novih informacijskih rešitev (načrtovanje, programiranje, testiranje in dokumentiranje). Rešitve za brezpapirno poslovanje razvijamo na Microsoftovi platformi z uporabo najnovejših razvojnih orodij.

Zahtevana računalniška znanja:

  • znanje programskih jezikov ter pripadajočih tehnologij (C#),
  • poznavanje .NET tehnologije in razvoja z Microsoftovim orodjem Visual Studio,
  • dobro poznavanje dela z relacijsko podatkovno bazo SQL Server,
  • poznavanje delovanja spletnih storitev (REST, SOAP…).

Zahtevana izobrazba:

  • VI. ali VII. stopnja strokovne izobrazbe.

Zaželena druga znanja in osebne lastnosti:

  • izkušnje na visoko razpoložljivih in performančnih sistemih,
  • poznavanje spletnih tehnologij (ASP .NET, HTML(5)/CSS(3), JQuery),
  • poznavanje principov varnega programiranja (npr. OWASP),
  • poznavanje računalniških omrežij,
  • sposobnost timskega dela,
  • inovativnost,
  • natančnost in samostojnost pri opravljanju nalog.

Zahtevano znanje jezikov:

  • angleški jezik (dobro razumevanje, govorjenje in pisanje).

Nudimo redno zaposlitev v mladi in dinamični ekipi ter stimulativno delovno okolje, polno izzivov in možnosti za nadaljnje izobraževanje in lastni razvoj. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje.

Informacije in prijava

Če si želite postati del naše ekipe, ki razvija inovativne rešitve, imate primerne izkušnje in željo po razvoju naprednih programskih rešitev, nam svojo prijavo pošljite na naslov aleksandra.kocjan@mikrocop.com.

 

OPERATER ZA ZAJEM DOKUMENTOV (m/ž)

 

Iščemo novega sodelavca, ki bo skrbel za sprejemanje, urejanje in razvrščanje dokumentarnega gradiva. Pripravljal, skeniral in mikrofilmal dokumentarno gradivo.

Pričakovana znanja in izkušnje:

  • V. stopnja izobrazbe in vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih
  • motorične spretnosti v rokah in prstih
  • sposobnost istočasnega opazovanja obdelovanega dokumentarnega gradiva in rezultatov že zajetih dokumentov
  • sposobnost izjemne koncentracije in natančnost,
  • zaželen opravljen izpit iz poslovanja z dokumentarnim gradivom pri Arhivu RS
  • programska in strojna oprema, ki se uporablja za opravljanje delovnih nalog
  • sposobnost pisnega in ustnega izražanja v slovenskem in angleškem jeziku
  • odgovornost, vztrajnost in produktivnost

Z izbranim kandidatom bom sklenili delovno razmerje za določen čas z dvomesečnim poskusnim delom. Nudimo zaposlitev v mladi in dinamični ekipi, možnost izobraževanja ter strokovnega in osebnega razvoja. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje.

Informacije in prijava

Če iščete nove karierne izzive, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam pošljite svojo vlogo z življenjepisom na naslov aleksandra.kocjan@mikrocop.com.

SPECIALIST ZA TRŽENJE IN TRŽNO KOMUNICIRANJE (m/ž)

 

K sodelovanju vabimo zanesljivega, strokovnega in proaktivnega sodelavca, ki bo izvajal aktivnosti s področja trženja in tržnega komuniciranja s poslovnimi kupci v segmentu IT.

Delovno mesto Specialista za trženje in tržno komuniciranje obsega:

  • načrtovanje in pripravo strokovnih ter promocijskih vsebin za objavo v spletnih in tiskanih medijih (v sodelovanju s produktnim vodjo),
  • izvedbo e-mail kampanj za posamezne tržne segmente c ciljem večanja prepoznavnosti in pridobivanja novih prodajnih priložnosti,
  • upravljanje s spletnimi oglaševalskimi kampanjami na Google AdWords,
  • upravljanje družbenih omrežij (Facebook, Linkedin),
  • pomoč pri načrtovanju, pripravi in koordinaciji promocijskih dogodkov (sejemski nastopi, lastni dogodki),
  • upravljanje z vsebinami korporativne spletne strani,
  • komunikacijo z interno javnostjo.

Pričakovana znanja in izkušnje:

  • VI. ali VII. stopnja izobrazbe ekonomske ali družboslovne smeri (komunikologija) oz. druga primerljiva izobrazba,
  • vsaj 3 leta izkušenj na področju trženja in tržnega komuniciranja s poudarkom na komuniciranju v B2B segmentu in na področju IT,
  • odlične govorne in pisne komunikacijske sposobnosti,
  • izkušnje z načrtovanjem, pripravo in pošiljanjem e-mail kampanj (poznavanje orodij za marketinško avtomatizacijo je prednost),
  • izkušnje na področju spletnega oglaševanja (poznavanje pristopov SEM in SEO, poznavanje Google Analytics in Google AdWords),
  • izkušnje na področju urednikovanja socialnih medijev (Facebook, Linkedin),
  • izkušnje z organizacijo dogodkov (dobre organizacijske sposobnosti),
  • odlično znanje MS Office orodij,
  • izkušnje z urejevalniki spletnih strani in CRM sistemi,
  • aktivno znanje angleškega jezika ter vsaj osnovno znanje hrvaškega in/ali srbskega jezika (poudarek na razumevanju),
  • proaktivnost, kreativnost, prodajna naravnanost,
  • sposobnost samostojnega in timskega dela.

Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom. Nudimo zaposlitev v mladi in dinamični ekipi, možnost izobraževanja ter strokovnega in osebnega razvoja. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje.

Informacije in prijava

Če iščete nove karierne izzive, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam do 8.1.2018 pošljite svojo vlogo z življenjepisom na naslov aleksandra.kocjan@mikrocop.com.

 

PRODAJNI SVETOVALEC ZA PODROČJE IT (m/ž)

 

Če si dober pri …

  • iskanju in razvoju novih poslovnih priložnosti s področja IT storitev in rešitev pri novih potencialnih strankah,
  • svetovanju strankam glede na njihove poslovne potrebe in skladno s ponudbo družbe,
  • pripravi ponudb, izvedbi pogajanj in sklepanju poslov v sodelovanju s strokovnimi sodelavci družbe,
  • načrtovanju in realizaciji letnega prodajnega plana prodaje IT storitev in rešitev;
  • spremljanju trendov in tržnih potreb potencialnih strank;
  • širjenju kontaktne mreže in vzpostavitvi novih poslovnih povezav;
  • sposobnosti dela individualno kot dela v timu.

… in imaš 

  • visoko stopnjo izobrazbe tehnične smeri, družbenih ved ali ekonomske smeri,
  • večletne delovne izkušnje z razpisanega področja dela,
  • izkušnje s prodajo dokumentno-procesnih ali drugih poslovno informacijskih sistemov,
  • znanje angleškega jezika,
  • odlične komunikacijske in pogajalske sposobnosti,
  • samoiniciativnost in dinamičnost,
  • odgovornost, vztrajnost in zanesljivost,
  • usmerjenost k strankam in sposobnost razvoja dolgoročnih odnosov s strankami.

… potem bi 

s tabo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom. Nudimo zaposlitev v strokovni in dinamični ekipi, možnost izobraževanja ter strokovnega in osebnega razvoja. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje.

Informacije in prijava

Če iščete nove karierne izzive, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam pošljite svojo vlogo z življenjepisom na naslov aleksandra.kocjan@mikrocop.com.

 

IMPLEMENTATOR / POSLOVNI ANALITIK (m/ž)

 

Če si dober pri …

  • implementaciji in predstavitvi programskih rešitev,
  • izvedbi poslovnih analiz za pridobivanje uporabniških zahtev,
  • oblikovanju funkcionalne in tehnične dokumentacije,
  • svetovanju s področja poslovno-informacijskih rešitev,
  • odpravljanju napak in reševanju tehničnih problemov,
  • podpori različnim oddelkom naročnika in preverjanju uporabnosti rešitev,
  • sodelovanju in vodenju projektov

… in imaš

  • izkušnje z osnovnim ali naprednim JavaScript/C# programiranjem in osnovnim ali naprednim znanjem MS SQL,
  • poklicne izkušnje kot implementator, razvijalec, svetovalec ali poslovni analitik (najmanj tri leta),
  • izkušnje z dokumentno-procesnimi ali ERP sistemi,
  • znanje BPMN,
  • visoko stopnjo izobrazbe tehnične smeri, organizacijskih ved ali večletne delovne izkušnje z razpisanega področja dela,
  • znanje angleškega jezika

… potem bi
s tabo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom. Nudimo zaposlitev v strokovni in dinamični ekipi, možnost izobraževanja ter strokovnega in osebnega razvoja. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje.

Informacije in prijava

Če iščete nove karierne izzive, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam pošljite svojo vlogo z življenjepisom na naslov aleksandra.kocjan@mikrocop.com.

 

TESTER / DOKUMENTARIST (m/ž)

 

Iščemo novega sodelavca, ki bo skrbel za zaključno testiranje in dokumentiranje aplikacij za podporo brezpapirnemu poslovanju. K sodelovanju vabimo vse, ki ste natančni in vas preizkušanje informacijskih rešitev veseli. Vaše delo ima namreč odločilno vlogo pri končni kakovosti in uporabnosti naših rešitev.

Ključne naloge delovnega mesta tester/dokumentarist so preizkušanje funkcionalnosti in uporabnosti aplikacij ter izdelava uporabniških in tehničnih specifikacij.

Pričakovana znanja in izkušnje:

  • V. stopnja izobrazbe in vsaj 2 leti delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
  • osnovno poznavanje spletnih tehnologij in spletnih servisov,
  • poznavanje postopkov dokumentiranja informacijskih sistemov,
  • dober občutek za uporabniško izkušnjo,
  • sposobnost pisnega izražanja v slovenskem in angleškem jeziku,
  • natančnost, samostojnost in proaktivnost.

Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom. Nudimo zaposlitev v mladi in dinamični ekipi, možnost izobraževanja ter strokovnega in osebnega razvoja. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje.

Informacije in prijava

Če iščete nove karierne izzive, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam pošljite svojo vlogo z življenjepisom na naslov aleksandra.kocjan@mikrocop.com.